Friday, June 20, 2008

Changes

shera's new blog wif a new hope in her sem3's life.

jatuh dr kegagalan n bangkit utk kejayaan.
hoho,i've made it!
get a distinction 90% for my anatomy&physiology's paper.
gettin matured and live in a complicated way to get survive.
and ramai kenalan dr alam maya mahupun alam realiti.

dr takut aku mjadi lebih berani and confident
dr tiada kwn laki kini aku ada ramai kawan laki.
dr x tahu bersosial kini aku tahu bsosial scr tkawal.
dr kurus keding menjadi chubby and buncit.hoho...
dr gelap kini muka ku menjadi lebih cerah.
dr kwn yg sdikit ada ramai kenalan skang.
dr tiada musuh skang ada beberapa orang yg mbenci sy.
dr rambut pndk skang suda berambut pnjg.
dr malas skang aku mjadi rajin ckit.hiihi...

konklusinya,many changes ive been made in my life to be a better person.
semua perubahan yang aku hadapi and alami kini menjadikan aku seorang yg lebih matang.

3 comments:

mejastudy grr said...

good. everybody need changes right?

gr@wn said...

walamak. Nak jadi matang daaa. Haha...
XP

Darling Luna said...

a lots thing changed,and so do u...
missed the old syahira ghazali ;'((